Wanneer haal je je investering eruit als je winst hebt gemaakt?

Veel van mijn altcoins zijn de afgelopen maand gestegen, en nu ben op het punt waarbij ik overweeg om een deel uit te betalen. Is het te vroeg om dit te doen als ik mijn geld heb verdubbeld, of is wachten tot een 5x winst te hebberig?

1 Like

Ligt er helemaal aan hoeveel pijn je hebt als je inleg eventueel verdampt… Als je het geld hard nodig hebt is het zeker verstandig om er een deel uit te halen. Het is een grote test op gebied van hebberigheid :sweat_smile:

5 Likes

Verkopen blijft lastig maar het is verstandig altijd een prijstarget als uitstapmoment te bepalen. Ik kies zelf graag een ondergrens en als de prijs verder oploopt schuif ik de ondergrens steeds een stukje verder omhoog.

3 Likes

Ik ga er niet vanuit dat alles verdampt maar het zou zeker wel zuur zijn als het weer helemaal terugzakt. Gelukkig heb ik er niet meer ingestoken dan ik kan missen en ik heb het gevoel dat er een mooi cryptojaar voor de deur staat. Eerst maar even kijken of ik er 3x winst van kan maken :money_mouth_face:

Als je investering is verdubbeld, is het helemaal niet onredelijk om een deel uit te betalen. Uiteindelijk is de beste keuze degene die past bij je financiële doelen en slaapcomfort…

1 Like