Waarom is CryptoForum.nl opgezet?

Welkom!

Mijn naam is Sander, oprichter van CryptoForum.nl. Ik ben in 2016 voor het eerst in aanraking gekomen met crypto dankzij de digitale Gulden die in dat jaar veel aandacht trok in de media.

Bitcoin bestond natuurlijk al vele jaren maar met de opkomst van een digitale gulden ben ik mij pas echt gaan verdiepen in de bitcoin, blockchain, cryptocurrencies en alles wat daar zoal bij komt kijken.

De wereld van crypto trok mij al snel aan door zijn unieke combinatie van veelzijdigheid en mogelijkheden. Deze innovatieve technologie blijft constant evolueren en biedt zowel voor nieuwkomers als voor doorgewinterde gebruikers een reeks uitdagende en boeiende onderwerpen.

Ik kwam al snel tot het inzicht dat het volledig doorgronden van deze materie geen eenvoudige taak is. De diepgang en complexiteit maken het niet alleen een fascinerend onderwerp om te verkennen, maar onderstrepen ook het cruciale belang van doorlopende educatie en actieve discussie binnen deze dynamische en snelgroeiende sector.

Ik merkte dat er een grote actieve community betrokken is en dat de meeste enthousiastelingen de technologie omarmen en maar al te graag willen introduceren bij Jan en Alleman. Wellicht dat hier ook een stukje eigen belang bij zit maar desondanks blijft dit alles zeer fascinerend :wink:.

Een crypto forum
Ik vroeg mij af hoe ik kon bijdragen aan deze ontwikkelingen en aangezien het mij altijd al een leuke uitdaging leek om een forum op te zetten had ik mijn pijlen in 2019 gericht op CryptoForum.nl. Hoe mooi zou het zijn als er één centrale plek is waar jouw stem telt en elke mening waarde heeft? Om dit voor elkaar te krijgen met CryptoForum.nl lijkt mij een geweldige uitdaging!

Een plek met een levendige community waar enthousiastelingen, experts en nieuwkomers samenkomen om de fascinerende wereld van cryptocurrencies te verkennen.

Helaas vroeg de eigenaar van deze domeinnaam hier alleen wel een flink bedrag voor. Ik was wel enthousiast over het opzetten van een crypto forum maar het moest wel een beetje leuk blijven qua kosten.

Een aantal maanden later, tijdens mijn vakantie in Mexico, begon de waarde van mijn munten op te lopen. Ik nam direct contact op met de eigenaar en we konden alsnog een deal sluiten in ruil voor crypto, YES!

Helaas kwam het er vervolgens door vervelende omstandigheden niet van om het crypto forum te lanceren maar nu in 2024 wil ik alsnog het oorspronkelijke plan voortzetten! :grinning:

Ik ben ervan overtuigd dat we met elkaar een mooie actieve en levendige centrale plek kunnen faciliteren voor nieuwkomers en de Nederlandse (en wellicht internationale) crypto community. Dat is mijn uitdaging voor 2024 en ik hoop dat jij, als een van de eerste leden van het forum hieraan wilt bijdragen!

14 Likes

Leuk initiatief! Ik ga het forum delen op de socials :mechanical_arm:

4 Likes

Een centrale plaats in een decentrale wereld :grin:

Ik vind het echt een top idee hoor :+1:

Staat op mijn lijstje voornemens voor 2024 om actief deel te nemen en te promoten.

2 Likes

Super om te lezen! :pray:

Goed initiatief! :+1:

4 Likes

Tof man, goed bezig!

1 Like

Dit lijkt me echt heel leuk, ik kijk ernaar uit en veel succes!!

1 Like