Waarom de POISON Reward Token op PulseChain echt uniek is!

Beste crypto mensen!
Als je al een tijdje in de blockchain space zit, heb je waarschijnlijk al veel projecten zien komen en gaan. Echter, wat mij meestal opvalt, is dat projecten die echt utility hebben, uiteindelijk de winnaars blijken te zijn. Een goed project heeft een transparant GitHub account waar regelmatige updates over te zien zijn.

Vandaag wil ik mijn inside kennis delen over een cryptocurrency waar de meeste mensen waarschijnlijk nog niet over hebben gehoord, maar die wel echt een goed project is. Het project voldoet aan alle drie de eisen hierboven. Het biedt gebruikers utility, is transparant en er zijn regelmatig updates te vinden op GitHub.

Maak kennis met de POISON Reward Token!

POISON Reward Token is een cryptocurrency die onderdeel is van het Voodoo-ecosysteem en is gebouwd op de PulseChain blockchain. De munt dient als een DeFi-token, een reservevaluta en een utility-token. Elke transactie met POISON brengt een fee van 1% met zich mee, die direct wordt verdeeld onder alle houders van de token via een reflectiemechanisme. Dit betekent dat gebruikers passief inkomen kunnen verdienen door de token gewoon in hun wallet te houden.

Wat POISON uniek maakt, is dat het dubbel passief inkomen genereert: het genereert namelijk niet alleen passief inkomen door reflecties, maar fungeert ook als reservevaluta voor VoodooGroup. Een DAO binnen het Voodoo-ecosysteem. Deze DAO is verantwoordelijk voor genoeg funds binnen het smart contract die gekoppeld staan aan verschillende gedecentraliseerde applicaties, zoals het staking- en gokplatform. Iedereen in het bezit van Voodoo Tokens heeft de mogelijkheid deze tokens te staken en als beloning POISON te ontvangen, waardoor de token een centrale rol speelt in zowel DeFi als utility-token binnen het Voodoo-ecosysteem.

De POISON Reward Token is een interessante optie voor gebruikers die zowel uit zijn op passief inkomen en willen deelnemen aan het groeiende Voodoo-ecosysteem.

Ik hoor graag jullie meningen over deze cryptocurrency. Zijn jullie net zo enthousiast als ik erover, of hebben jullie er een andere mening over?

Laat het maar weten in de reacties!

POISON’s smart contract address: 0xb8c8761fed2aad5c0a75561bc604531a42c452e6

Voor meer informatie over Voodoo Token en het ecosysteem, bezoek: www.voodootoken.com

Voor de mensen die geĂŻnteresseerd zijn in de staking mogelijkheden, bezoek: staking.voodootoken.com

1 Like

Hoi,

Ik ben een leek op vlak van crypto maar zou me graag hierin willen verdiepen. Kan u me interessante links sturen?