Quantitative trading?

Hallo,

Heeft hier iemand ervaring met quantitative trading? Dit maakt gebruik van AI om handig te handelen en lijkt luctratief te zijn. Ik weet nog niet goed hoe ik het in moet schatten.

Desalniettemin ben ik wel -voorzichtig- begonnen mee te doen. Mijn zwager zit sinds februari bij DCPTG. (Sidenote: mijn zwager en ik maken er onderling een wedstrijdje van wie het meest lucratief is :stuck_out_tongue: niet met veel geld, om de %-en.) Sinds 3 weken doe ik nu ook mee: account aangemaakt, beetje inleg (uit crypto winst) en dagelijks de “Quant-bot” activeren. Resulteert in dagelijks 2% op de inleg. Uitbetalen geprobeert, gaat prima!
So far, so good. En omdat ik dus met winst uit andere crypto beleggingen meedoe, geen echt risico voor mij.

Nou kan het nóg mooier. Als je mensen uitnodigt via je link kun je zo een team opzetten. Die mensen uit je team kunnen dat ook doen, zo groeit het team. Als je 3 mensen van level 1 in je team hebt, word je zelf level 2 en verhoogt je dagelijkse 2% naar 2.5%. Nou, en dat wordt dus hoger tot 4.5% voor het maximale level 6. Er zitten wel een aantal remmen ingebouwd, ik vermoed om het systeem stabiel te laten werken. Zo is een andere voorwaarde voor het volgende level een bepaald totaal vermogen: begint bij 50 USDT voor level 1, dan 300, 1000, etc.

Willen mensen dit proberen? Mag ik dan hier mijn persoonlijke uitnodigingslink plaatsen? https://www.dcptg.com/?tid=IJHJOG
Hier ter info, de currency is USDT op de TRC-20 chain (Tron). Had ik zelf niet, heb eerst zelf ingelegd via changenow.io en inmiddels een Binance wallet voor aangemaakt.

…niet dat ik gepland had een wervingsbericht te maken, maar 't is nu toch een beetje gebeurd. :sweat_smile:
In eerste plaats gaat het me om de vraag, waar ik mee begon!

Fijne maandag.

Niemand die ervaring heeft…?
Na een update is het nu op een .vip domein, dus hier te vinden: www.dcptg.vip/?tid=IJHJOG