Hallo iedereen,
Dit gaat over een manier om via een Strategische Crypto Game (Play2Earn) een Passief Inkomen op te bouwen.
Zelf speel ik het spel nu dagelijks voor ruim 2 maanden (en ben een beetje verslaafd eerlijk gezegd) en het doel is om het uiteindelijk passief te gaan managen.
Waarom deel ik dit zo openlijk met jullie via dit Forum. Wanneer je het spel zelf speelt dan kun je zien dat het nieuwe mensen binnen brengen via jouw link ervoor zorgt dat je nieuwe kaarten kunt openen en daarmee dus interessantere Mining Opportunities krijgt. Dus dit lijkt mij een win/win. Ik kan nieuwe kaarten openen en ik deel hier over een interessante mogelijkheid om via Gaming een Passief inkomen op te bouwen.
Het Passief inkomen zit erin dat je je in game verdiensten kunt converteren naar de Bull Split Token CryptoCurrency en daarmee kunt participeren aan een Liquidity Pool. Je kunt dan elke 24 uur een beloning in de Ultima CryptoCurrency ontvangen.
Hier is de Link voor als je er meer over wilt weten. Telegram: Contact @battle_games_com_bot
Groeten,
David