Is Solana de nieuwe Ethereum killer?

Ik ben benieuwd naar jullie mening over Solana! Kan Solana Ethereum flippen? Welke koers verwachten jullie voor 2024?

Ik denk sowieso nieuwe ath volgend jaar. Solana is één van de cryptocurrencies met hoge doorvoersnelheid en lage transactiekosten. In theorie een sterke concurrent voor Ethereum. Ik zou het niet direct een ethereum killer noemen maar in crypto is alles mogelijk! :grin:

1 Like

Als de koers binnen een paar dagen door de $100 schiet dan zie ik met een beetje geluk dit jaar nog een nieuwe ATH voor Solana gebeuren!

Solana gaat als een raket de laatste tijd. SOL heeft BNB gisteren al verslagen op het gebied van marktkapitalisatie (Solana overstijgt Binance Coin en wordt de vierde grootste cryptocurrency - Coinliners.nl) en er gaan veel berichten dat de munt nog veel verder zal stijgen, omdat de koers van SOL in de afgelopen jaren flink is afgestraft wegens het FTX-drama. Een ETH-killer durf ik niet te zeggen, maar de kans is zeker aanwezig.

1 Like

Het volume in Solana is wel krankzinnig aan het toenemen!

Op papier is Solana zeker de Etherereum killer en het lijkt erop dat steeds meer mensen dit beseffen. Het momentum is er voor Solana, mede dankzij de memecoins en zodra Solana in de top 3 van de marketcap staat denk ik dat het weleens heel hard zou kunnen gaan en mensen dikke fomo krijgen.

Ik mik voor deze cycle op een koerswaarde van $400 tot $800 en als echt alles meezit en er nieuwskoppen komen van “Is Solana de nieuwe Bitcoin?” moontime :slight_smile: