Hoe lang zit jij al in crypto?

Ik ben zelf in aanraking met crypto gekomen in 2020. Toen was gulden (munt) hot. Destijds mooie gains kunnen maken met Litecoin waar we uiteindelijk een nieuwe caravan van hebben gekocht om mee te gaan rondtoeren. Ben benieuwd sinds wanneer jullie actief zijn met crypto.

2 Likes

Nice! Ik ook sinds 2019 ongeveer. Vooral holden en met vlagen, zoals nu actiever :grinning:

3 Likes

Sinds 2017. Mijn eerste coin was Gulden.

3 Likes

Ik zit er sinds 2019 in toen ik werd gehyped op iota

2 Likes

In 2013 kreeg ik een affiliate link toegestuurd voor Coinbase. Toen een klein bedrag BTC aangekocht.

2 Likes

Zo jij was er vroeg bij, nice!

1 Like

Ik ben pas sinds vorig jaar actief in de crypto-wereld. Veel aan het leren en ontdekken!

1 Like

Sinds 2015, ik ging laatst inloggen op mijn oude dropbox account en ik vond een seed phrase van een bread wallet van die tijd. Helaas zat er niks op :smiling_face_with_tear:

hallo, zojuist lid geworden om weer terug te komen in crypto, ik zat in crypto sinds 2011 geloof ik, kocht bitcoin voor $5, vond het een mooi idee, alleen jammer genoeg begreep ik destijds niet waarom ik steeds meer moest betalen voor bitcoins, klinkt misschien dom als je het nu leest maar bitcoin werd alleen op de darkweb gebruikt en je kon er niet zo veel mee, later verder gegaan op cryptsy.com voordat die offline ging, all mijn coins kwijtgeraakt (40 miljoen doge/ 13 miljoen digibyte oa), en daarna het niet meer aangeraakt, niet rijk mee geworden helaas.

nu wil ik weer er een beetje terug in komen, alleen kan ik nog niet zo inzien welke exchanges ik kan gebruiken, zit nu op bitvavo maar die heeft niet alle alt/memecoins zie ik, kan iemand mij een advies geven exchanges al een tijdje bestaan en nooit moeilijk hebben gedaan met uitbetalen etc.

bedankt alvast