Help! Hoe kom ik aan KCS om KCC-tokens te swappen?

Hoi alemaal,

Ik loop helemaal vast… Ik heb USDT op het KCC (KuCoin) netwerk in mijn MetaMask wallet. Ik wil deze swappen, maar dan heb ik KCS nodig voor de network fees, en ik heb geen KCS… Ik kan geen KCS kopen op KuCoin, want die leveren geen diensten meer aan Nederlandse klanten. En de KCC Mainnet Faucet doet het ook niet, want die heb ik al eens gebruikt en kan ik daarom niet nog eens gebruiken…

Lang verhaal kort: hoe kan ik een kleine hoeveelheid KCS (KCC netwerk) in mijn wallet krijgen? Mijn wallet adres is:

0x82A198417F11AebA0e4F8db668602Ef70b854baF

0.001 KCS zou al voldoende zijn, dus een hele brutale vraag: zou iemand dit naar mijn adres kunnen sturen?

Ik ben ook bereid om 25 euro te betalen aan iemand die 1 KCS naar mijn adres wil sturen…

Ik hoop dat ik met deze post geen regels overtreed, anders hoor ik het graag… Ik ben geen scammer :slight_smile:

Hoi Arie!

Ik kan je hierbij wellicht helpen, is een kleine moeite neem ik aan.
Stuur me even een berichtje op Telegram: JarnoTobben7

Groetjes,

Jarno

1 Like

Hoi Jarno, super bedankt voor het aanbod, maar ik heb gisteren iemand anders gevonden die me heeft kunnen helpen door een klein beetje KCS over te maken. Mijn probleem is dus (eindelijk) opgelost :slight_smile:

Maar heel veel dank voor het meedenken! :pray: